نشست هم اندیشی مجمع خیرین کشور با منتخبین مردم در مجلس

نشست مجمع خیرین کشور با حضور جمعی از نمایندگان ادوار مجلس و کاندایدهای راه یافته به دور دوم انتخابات، در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی راه شلمچه: شامگاه امشب جمعی از منتخبین مجلس شورای اسلامی در مجلس دوازدهم و برخی از کاندیداهای راه یافته به دور دوم، با خیرین کشور نشستی را با عنوان "تشکیل فراکسیون جدید خیرین مجلس" برگزار کردند.

در این جلسه، "حبیب الله بور بور"، رئیس مجمع خیرین کشور، ضمن قدردانی از حضور اعضای مجمع و همچنین نمایندگان خانه ملت، به تشریح و هدف تشکیل این مجمع پرداخت.

وی گفت: هدف دعوت ما از نمایندگان به معنای کمک خواستن از آنها نیست، بلکه خواهان رفع مشکلات حوزه مربوطه آنها در زمینه بهداشت و همچنین علاج بیماران صعب العلاج استانهای خود، به صورت رایگان توسط مجمع خیرین هستیم، که به حول قوه الهی تا کنون بسیاری از مشکلات کشور توسط خیرین حل و فصل شده است.

رئیس مجمع خیرین کشور در ادامه افزود: تاکنون بیش از 13 هزار بیمار تحت درمان خیرین قرار گرفتند، بنابراین اعتقاد ما بر این است ارتباط خیرین با نمایندگان بتواند مشکلات معلولان را کاهش دهد و با کمک مجلس امید را در جامعه احیا کنیم.

بور بور، با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری و تاکید معظم له بر واژه " امیدی آفرینی برای مردم" اظهار داشت: مجمع خیرین کشور در راستای امید آفرینی به جامعه، چندین طرح مهم را اجرایی و عملیاتی نمود،  که از جمله آنها میتوان به: یاری رساندن به سیل زدگان برخی استانهای جنوبی، ارسال پزشک و تهیه تجهیزات پزشکی در زمان همه گیری کرونا، بحث نذر تخصص و همچنین بانک زمان اشاره کرد.

رئیس مجمع خیرین کشور، در مورد نذر تخصص گفت:  این یعنی هرکسی که توان کمک به نیازمندان را دارد می تواند سهیم باشد و پلتفرم آن نیز آماده شده است. در بحث نذر تخصص نیز تفاهم نامه ای را با سازمان نظام‌پزشکی کشور و وزارت آموزش و پرورش به امضا رسانده ایم تا 15 میلیون دانش آموز را غربالگری بکنیم و نگذاریم آنها به بیماری صعب العلاج‌مبتلا شوند.

بور بور، در مورد بانک زمان هم توضیح داد:  این بانک با هدف مبارزه با گسترش سالمندی و جوانسازی کشور ایجاد شده است، که خوشبختانه در سال گذشته با دستور رئیس جمهور  به تصویب‌رسید. مشکل سالمندی هماهنگونه که در جلسات قبل بارها به آن اشاره شد، در آینده برای کشور مشکلات اساسی را رقم‌ خواهد زد.


پی نوشت: این تصاویر مربوط به لحظات آغازین نشست است، که در ساعتهای میانی و پایانی بیشتر نمایندگان مجلس دوازدهم و کاندیداهای دور دوم(لیست وفاق) و همچنین جمعی از معلمان نمونه به جمع خیرین پیوستند.


انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار