لحظاتی که نمی‌توانید پنهان کنید

حمید رسایی در واکنش به تصویری که در آن حدادعادل با خاتمی دست می‌دهد، نوشت: اگر اصولگرایان سال 1396 علی لاریجانی را ملامت می‌کردند آیا درباره رفتار امروز(سه شنبه 9 خرداد) حدادعادل هم قلم می‌زنند؟!

به گزارش راه شلمچه، در حاشیه مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی در روزنامه اطلاعات، غلامعلی حدادعادل با سیدمحمد خاتمی که معروف به یکی از سران فتنه 88 است طوری رفتار کرد که باعث تعجب نیروهای انقلاب شد. 

حمید رسایی در کاکنش به این دیدار، نوشت: معمولا در دو مجلس جریانات سیاسی با یکدیگر تلاقی می‌کنند یکی مجلس عروسی و دیگری مجلس ختم! از مجلس عروسی بدلیل عدم حضور خبرنگاران تصویری بیرون نمی‌آید اما از مجالس ختم، چرا ...

سال ۹۶ انتشار تصویر لاریجانی درکنار خاتمی در مجلس ختم آیت‌الله راستی کاشانی خیلی حاشیه‌ساز شد. برخی از رسانه‌های اصولگرا لاریجانی  را بدلیل این هم‌نشینی ملامت کردند و برخی این صحنه را سناریوی از پیش طراحی شده دانستند و برخی هم آن را عادی تلقی کردند و گفتند نباید حساسیت به خرج داد.

حالا اما در سال ۱۴۰۲ در مجلس سالگرد درگذشت آقای دعایی این صحنه برای آقای حداد عادل اتفاق افتاده درحالی که دست در دست و چشم در چشم خاتمی و لبخند بر لب دارد. آیا رسانه‌ها و تحلیل‌گرانی که سال ۹۶ لاریجانی را به خاطر این همنشینی مورد تجزیه وتحلیل قرار دادند، درباره رفتار حداد عادل هم قلم می‌زنند؟!

اگر شما خاتمی را یکی از رؤس کودتای سال ۸۸ و فتنه‌های بعدی بدانید، علیه رفتار ساختارشکنانه او موضع بگیرید و سخنرانی کنید، در انتخابات‌ها جریان مورد حمایت او را لولوی ترسناک معرفی کنید و مردم را از رأی‌آوری لیست او بترسانید تا به لیست شما رأی بدهند و ... آیا وقتی او را ببینید، در حالی که پایین‌تر از او ایستاده‌اید، گل از گلتان می‌شکُفد، لبانتان به لبخند باز می‌شود، چشمانتان را با محبت به او می‌دوزید و دو دستی دستانش را می‌چسبید؟ شما خواننده این متن را نمی‌دانم ولی من که نمی‌توانم حتی برای یک لحظه!

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار